Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Beirut....in Glyfada

Όταν συνάντας την Ανατολή στο κέντρο της Γλυφάδας


Μια ευχάριστη έκπληξη μου επιφύλαξε το χθεσινοβραδυνό Σάββατo.       

Ώς μισή Λιβανέζα είχα καιρό να συναντήσω καλό εστιατόριο με λιβανέζικη κουζίνα.Χθές,ωστόσο, ανακάλυψα ότι λειτουργεί σε νέα διεύθυνση το θρυλικό εστιατόριο,BEIRUT.

Για όσους δε γνωρίζουν το BEIRUT είναι το θρυλικό λιβανέζικο εστιατόριο που μετρά πάνω απο 30 χρόνια λειτουργίας στη Γλυφάδα.Φημισμένο για την παραδοσιακή κουζίνα του που ικανοποίει και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο και για το φιλόξενο  περιβάλλον του.Τώρα, λειτουργεί και πάλι στην όδο Αλ.Παναγούλη & Φαίδρας στο κέντρο της Γλυφάδας.

Στην αρχή να σας πώ την αλήθεια μου,ήμουν λίγο επιφυλακτική.Η απογοήτευση μου τον τελευταίο καιρό όταν επισκεπτόμουν εστιατόρια με ανατολίτικη και ειδικά λιβανέζικη,ήταν απερίγραπτη.Είχα και ένα παραπάνω λόγο να έχω άγχος καθώς η παρέα μου θα δοκίμαζε για πρώτη φορά λιβανέζικες λιχούδιες.Πίστεψτε με, δεν ήθελα με τίποτα να απογοητεύτουν.

Φτάνοντας στο κατάστημα (και αφού είχα κλείσει απο νωρίς τραπέζι,οπού συμβουλευω και εσάς να κάνετε το ίδιο όταν επισκεφτείτε το κατάστημα, καθώς είναι πάντα γεμάτο),συνάντησα τον ευγενικότατο υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων και μέτρ του εστιατορίου, Γιώργο Ατίκ.Ένας άνθρωπος που διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του.Δυστυχώς σπάνια συναντάμε επαγγελματίες, στο Beirut όμως να είστε σίγουροι ότι είναι το πρώτο πράγμα που θα συναντήσετε.Ανθρώπους που σέβονται τον πελάτη τους. Όπως για παράδειγμα ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου και οι εξυπηρετικότατοι σερβιτόροι Γίωργος & Χρήστος. Απο τα πρώτα κι όλας λεπτά δείχνουν την Λιβανέζικη Φιλοξενία.Τα πιάτα μας δεν άργησαν να έρθουν.Παρότι ο κόσμος ήταν πολύς, ο συντονισμός των υπευθύνων και η οργάνωση τους ήταν τέτοια που δεν είχαμε καμία καθυστέρηση στο service.Τα φαγήτα ήταν ΓΕΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!Πραγματικά,γνωρίζουν κάθε μικρό μυστικό της παραδοσιακής λιβανέζικης κουζίνας.Ήταν τόσο προσεγμένα όλα,που για μία στιγμή ένιωσα ότι είναι σπιτικό,σα το φαγητό της μαμάς μου.


Η διακόσμηση σε ταξιδεύει στο βάθος της ανατολής.Μόλις περνἀς την είσοδο νομίζεις ότι έχεις ταξίδεψει στο μικρό Παρίσι της ανατολής,την αγαπήμενη μας,Βυρηττό.Το ζέστο και φιλικό περιβάλλον που έχουν δημιουργήσει οι άνθρωποι του καταστήματος σε κάνουν να νιωθείς πώς πήγες σε φίλους σου,και άς ήταν η πρώτη φορά που τους συναντήσαμε.

Το σάββατο είχαν αραβίκη βραδύα.Με αραβική live μουσική και φυσικά; Χορεύτρια οριεντάλ. Η Όλγα είναι απο τις καλύτερες χορεύτριες οριεντάλ που έχω δεί.Γνωρίζοντας με ακριβεία τη κάθε φιγούρα του χορού μαγεύοντας άντρες και γυναίκες αλλα και παρασέρνοντας τους στη πίστα για χορό.Ξεσηκωτικός μέχρι τις πρώτες πρωίνες ώρες ήταν ο τραγουδίστης και όλη η μουσική παρέα!

Σας προτείνω να επισκεφτείτε το κατάστημα το συντομότερο.Ειδικότερα όμως, τις μέρες των εόρτων όπου έχουν ετοιμάσει και ειδικό πρόγραμμα διασκέδασης. Στίς 24/12 έχουν και πάλι αραβική βραδυά ενώ στις 25/12 η μέρα είναι σε Αρμένικους ρυθμούς.

Εγώ παντώς να είστε σίγουροι ότι θα ξανα πάω! Ήδη μου λείπει η ζουμερή ταμπούλε,το απολαυστικό Χούμους,και το αγαπημένο μας Κέμπε.

Ευχαριστούμε πολύ το κατάστημα για τη ζεστή φιλοξενία του. Θα σας ξανα συναντήσουμε σύντομα!

Ελένη Γκρήγκοβιτς



1 σχόλιο:

  1. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΕΖΙΚΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ BEIRUT!! ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ, ΤΟ SERVICE ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ..ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΡΕΛΑΣ!! Η ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ..ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΛΙΒΑΝΕΖΙΚΗ! Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ! ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ..ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ ,ΤΟ ΧΟΥΜΟΣ.ΤΑ ΚΟΥΜΠΕ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΙΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΕΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!ΜΜΜΜΜ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή